Min resa till Thailand.

Jag har länge tänkt att åka till Thailand. Jag gick till Resekompaniet i Kungälv och frågade om de hade något bra och billigt ställe som man kunde åka till. Då rekommenderade de att jag skulle åka med Fritidsresor och bo på ett fint hotell som ligger i Thailands huvudstad Bangkok. Jag tyckte det verkade bra så jag beställde en resa till Bangkok och ett fint hotell som hette Millenium Hilton Bangkok. Jag tycker det var ett väldigt billigt hotell för att vara ett fem stjärnigt hotell. Här slängde jag upp en bild på mitt hotell.


Kommentarer
Postat av: Ann Simonsen

Fint hotell, Viktor!

2009-12-03 @ 10:13:16
Postat av: Anonym

Fint hotell, Viktor!

2009-12-03 @ 10:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0