Hotellet

Det verkade som om det var många från planet som skulle till samma hotell som jag. Så jag hämtade mitt bagage och jag och cirka 30 personer gick till en fin buss som skulle till hotellet. Efter 30 minuters bussresa så kom vi fram till ett väldigt stort hotell som såg mycket fint ut. Vi checkade in och jag fick VIP rummet som dom kallade Twin Deluxe River View.
Jag träffade ett par i 25 års åldern som skulle åka ner hit till Thailand och gifta sig. De hette Frank och Sara och de var väldigt trevliga.

Mitt hotell låg väldigt centralt i Bankok så jag, Frank och Sara gick in till centrum och shoppade och åkte skytrain. Det innebär att man åker tåg ovanför marken.                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0